środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Czas na kodeks PR?

Złe, nieetyczne praktyki zdarzają się powszechnie, „także branża public relations, od której oczekuje się szczególnej dbałości o wartości etyczne, przyznaje się do autodestrukcji”, pisze dla Marketingu w Praktyce Dariusz Tworzydło. Tworzydło analizuje wyniki badania dotyczącego PR-owskiej...

Kto psuje PR

Na biurkach dziennikarzy codziennie lądują stosy pseudoinformacji, pisze na łamach miesięcznika Press Piotr Czarnowski. Autor zauważa, że w Polsce „PR jednoznacznie stał się tanim substytutem reklamy”.Pretekstem do poruszenia przez Czarnowskiego tematu łączenia działań public relations z...

Cityboard Media z nowym specjalistą

Agata Zawada objęła stanowisko specjalisty ds. PR Cityboard Media. Na stanowisku zastąpiła Annę Mikosz, która odeszła z firmy. Będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR, w tym za komunikację wewnętrzną, relacje z mediami, działania wizerunkowe i sponsoring....

Brak wyników

spot_img