środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Warto walczyć o reputację

Manager Magazine opublikował CSR – Good Company Ranking 2008 – listę firm najbardziej odpowiedzialnych społecznie.Jarosław Horodecki, publicysta magazynu, pisze, że w tym roku przeprowadzono ankietę składającą się z 60 pytań zamkniętych, na które mieli odpowiedzieć specjaliści...

Kłopotliwy sponsoring

Zaangażowanie sponsorów w igrzyska olimpijskie nie powinno mieć negatywnego wpływu na ich wizerunek, podkreśla prof. Witold Henisz w rozmowie z Rzeczpospolitą. Jego zdaniem, aby uniknąć wizerunkowej wpadki wystarczy, że firmy sponsorujące to wydarzenie będą „podkreślać, że...

PR-owski zabieg Kurskiego

Po co Jacek Kurski mówi o intymnym życiu Zbigniewa Ziobry, zastanawia się Gazeta.pl. Zdaniem partyjnych kolegów Kurskiego - albo zagalopował się on i „wypaplał” coś niechcący, albo jest to sprytny chwyt PR-owski. Informacja o tym, że...

Brak wyników

spot_img