środa, 17 grudnia, 2025

Search: Sample

Kłopotliwy sponsoring

Zaangażowanie sponsorów w igrzyska olimpijskie nie powinno mieć negatywnego wpływu na ich wizerunek, podkreśla prof. Witold Henisz w rozmowie z Rzeczpospolitą. Jego zdaniem, aby uniknąć wizerunkowej wpadki wystarczy, że firmy sponsorujące to wydarzenie będą „podkreślać, że...

PR-owski zabieg Kurskiego

Po co Jacek Kurski mówi o intymnym życiu Zbigniewa Ziobry, zastanawia się Gazeta.pl. Zdaniem partyjnych kolegów Kurskiego - albo zagalopował się on i „wypaplał” coś niechcący, albo jest to sprytny chwyt PR-owski. Informacja o tym, że...

Ogólnopolscy zwycięzcy

Trzy równorzędne nagrody główne i dwa wyróżnienia przyznano w ogólnopolskiej edycji konkursu Mocni Wizerunkiem 2008. Równorzędne nagrody główne otrzymały: PKP Polskie Linie Kolejowe, agencja Partner of Promotion oraz agencja Alert Media Communications. Kapituła konkursu wyróżniła także:...

Brak wyników

spot_img