poniedziałek, 8 grudnia, 2025

Search: Sample

Jak być dobrym PR-owcem?

Na portalu bulldogreporter.com czytamy, że choć zmienił się sposób dotarcia do odbiorcy, dla PR-owca nadal kluczowe są umiejętności pisarskie. Zawartość tworzonego przez niego przekazu jest wynikiem analizy, strategii i „lekkiego pióra” - pisze autor artykułu Virgil...

Dlaczego wizerunek firmy jest ważny

W ostatnim czasie na polskim rynku pojawiało się wiele firm oferujących pomoc w kreowaniu wizerunku (1) firmy i marki. Mogłoby się wydawać, że wizerunek jest czymś, na co firma nie ma bezpośredniego wpływu. Czemu więc tak...

Kancelarie PRawnicze

„Każda firma prawnicza, w szczególności rozpoczynająca swoją działalność, powinna już na samym początku skrupulatnie zaplanować budowę wizerunku oraz pozycji na rynku” – czytamy w Gazecie Prawnej. Istotne w tym kontekście są przede wszystkim działania marketingowe, public...

Brak wyników

spot_img