czwartek, 10 lipca, 2025

Search: Sample

Zbadać sytuacje kryzysowe

Serwis Informacji Zleconych PAP-u podał wyniki badania dotyczącego wizerunkowych sytuacji kryzysowych. Zostało ono przeprowadzone wśród największych polskich przedsiębiorstw na zlecenie rzeszowskiego Zakładu Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania (WSIiZ) oraz agencji ALERT MEDIA Communications. Za...

Wizerunek cenny i opłacalny

„Przedsiębiorcy coraz częściej zdają sobie sprawę, że warto zarządzać wizerunkiem firmy tak, jak zarządza się jej innymi aktywami” – pisze Jolanta Tkaczuk w magazynie ProKREACJA. Autorka opisując zagadnienie wizerunku definiuje je jako „obraz, podobiznę, symbol, wyobrażenie”...

Marka miasta

Dziennik zamieścił artykuł Urszuli Światłowskiej na temat promocji miast. Zdaniem autorki „zdecydowana większość miast wciąż albo nie dostrzega korzyści, jakie może czerpać dzięki promocji, albo nie wie, jak się do tego zabrać”. Światłowska zwraca uwagę na,...

Brak wyników

spot_img