Search: Sample
BrandPR prowadzi działania informacyjne oraz zajmuje się kontaktami medialnymi na rzecz działań zabrzańskiego oddziału Stowarzyszenia Transplantacji Serca. BrandPR wsparło m.in organizację wyjazdu rehabilitacyjnego dla członków i rodzin STS „W zdrowym ciele, zdrowe serce”. Agencja pracuje dla Stowarzyszenia...
Optimum PR zadba o wizerunek firmy Aladdin. W pierwszym okresie współpracy Optimum PR będzie odpowiadać za relacje z mediami budowane na podstawie strategii PR-owskiej opracowanej przez agencję. Jednym z obszarów działań będzie propagowanie wyników najnowszych opracowań poświęconych...
Platforma Obywatelska rozpoczęła kampanię, która ma zmienić jej wizerunek, o czym informuje Dziennik. W trakcie akcji pod tytułem „błękitny tydzień” rozdawany jest biuletyn reklamowy POgłos, a także trwają prace nad aktualizacją i odświeżeniem stron internetowych partii....



