czwartek, 10 lipca, 2025

Search: Sample

Mały poradnik PR-owca, czyli nie taki dziennikarz straszny (1)

Nikomu nie trzeba dwa razy powtarzać, że PR-owiec to spec od komunikacji, który jest głosem firmy, szefa i – w pewnym sensie – rzecznikiem swojej branży. Jako ekspert ma wiedzieć, jak postępować z przedstawicielami mediów, na...

Głosuj na najlepszych!

Jeśli zajmujesz się zawodowo public relations (w agencji, dziale firmy, instytucji, organizacji itp.) lub studiujesz komunikację społeczną również możesz zagłosować na najlepszych specjalistów ds. komunikacji w konkursie PRotony 2007! Gdy zostanie ogłoszona krótka lista na podstawie...

MagnifiCo PR dla producenta butów

Agencja magnifiCo PR będzie się zajmowała kreowaniem wizerunku firmy Crocs, której produkty wchodzą na polski rynek. Agencja ma razem z klientem opracować strategię komunikacyjną; działania rozpocznie od wyboru grupy trendsetterów i gwiazd show-biznesu, których będzie...

Brak wyników

spot_img