niedziela, 21 grudnia, 2025

Search: Sample

Samorządy informują otwarcie

W artykule w Gazecie Samorządu i Administracji można przeczytać o otwartej polityce informacyjnej władz, która może kreować ich pozytywny wizerunek. Autor, Sebastian Petrus, wymienia i charakteryzuje kilka czynników kształtujących komunikację pomiędzy samorządem a mieszkańcami. Jednym z...

Romans na ustach władz miejskich

O nietypowym prezencie prezydenta Torunia dla prezydenta Bydgoszczy pisze bydgoskie wydanie Gazety Wyborczej. Prezentem jest humorystyczny rysunek przedstawiający symbole sąsiednich miast, czyli Kopernika zalecającego się do Łuczniczki. Urzędnicy bydgoskiego ratusza rysunek ten chcą wykorzystać w promocji...

Przetarg na markę Szczecina

Magistrat Szczecina ogłosił przetarg na opracowanie strategii marki. Wyłoniona w przetargu firma ma opracować spójną koncepcję wizerunkową miasta, określić strategię oraz opracować katalog marki. W ramach tego projektu miasto ma usystematyzować zasady prezentacji i komunikowania, a...

Brak wyników

spot_img