Search: Sample
Agnieszka Dziaman pisze na łamach Magazynu Kuriera Lubelskiego o rosnącej roli rzeczników prasowych. „W miarę wzrastającego zapotrzebowania na informację, rzecznikami zaczęły obstawiać się nawet maleńkie firmy” – pisze Dziamian. Janusz Wójtowicz, rzecznik prasowy Komendy Wojewódzkiej Policji...
Jak czytamy w newsletterze BusinessRespect, większość Amerykanów, bez względu na swoje zapatrywania polityczne, liczy na to, że legislacja wpłynie na zwiększenie zaangażowania społecznego amerykańskich firm. Takie są wyniki ostatniego badania przeprowadzonego przez amerykański oddział agencji Fleishman-Hillard...
Na łamach Pulsu Biznesu pojawił się artykuł o sponsoringu sportowym. Ma on, zdaniem autora tekstu, zwiększać rozpoznawalność marki i przychody firmy. Takie wydarzenie jak skoki Adam Małysza, mecz piłkarzy ręcznych o mistrzostwo świata, czy np. Gand...



