Search: Sample
W Rzeczpospolitej można przeczytać o najnowszych badaniach dotyczących rozpoznawalności marek. Zdaniem specjalistów wyniki analizy pomogą dotrzeć z reklamami do osób, które obecnie stanowią grupę mało atrakcyjną dla reklamodawców.Analizę przeprowadził zespół neurologów z Uniwersytetu Ludwig-Maximilians w Monachium. Za pomocą...
Agencja Network PR odpowiada za kompleksową obsługę działań public relations dziesiątej edycji konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku 2006. Jego organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Agencja dobroczynnie wspiera działania komunikacyjne jubileuszowej edycji konkursu - opracowała i...
Wioletta Samborska - Zaremba objęła nowo utworzone stanowisko rzecznika prasowego oraz pełnomocnika rektora ds. promocji we wrocławskiej DSWE. Odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną uczelni oraz za budowę wizerunku DSWE we wszystkich grupach docelowych. Samborska ukończyła...