Search: Sample
W Trybunie Górniczej czytamy o konkursie „Innowacyjny Śląski Klaster Czystych Technologii Węglowych”. Jego celem jest przygotowanie kampanii, która będzie promowała nowy wizerunek Śląska jako regionu wspierającego rozwój innowacyjnych gałęzi przemysłu, a także markę Klastra. Termin składania prac...
Izabela Bogdanowicz w CMO Magazynie Dyrektorów Marketingu pisze o kampanii public relations przeprowadzonej w celu poprawy wizerunku Rosji. Jak pisze Bogadnowicz „tytuł głównego PR-owca przypisywano nawet samemu prezydentowi Rosji, który niezwykle poważnie potraktował problem komunikowania się...
Biuro Promocji Nowego Orleanu zatrudniło agencję Weber Shandwick, aby odbudować biznes turystyczny w tym mieście. Agencja ma przygotować objazdową serię eventów i pokazów w głównych miastach metropolii. Akcja rozpoczyna się na wiosnę i ma wypromować Nowy...



