Search: Sample
Do 15 grudnia potrwa europejska kampania „Ty też masz wpływ na zmiany klimatu”. Polacy mogą podpisywać deklarację, w której zobowiązują się do ograniczenia emisji dwutlenku węgla. W ten sposób Komisja Europejska pragnie uświadomić, jak, wprowadzając drobne...
W Rzeczpospolitej można przeczytać o najnowszych badaniach dotyczących rozpoznawalności marek. Zdaniem specjalistów wyniki analizy pomogą dotrzeć z reklamami do osób, które obecnie stanowią grupę mało atrakcyjną dla reklamodawców.Analizę przeprowadził zespół neurologów z Uniwersytetu Ludwig-Maximilians w Monachium. Za pomocą...
Agencja Network PR odpowiada za kompleksową obsługę działań public relations dziesiątej edycji konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku 2006. Jego organizatorem jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Agencja dobroczynnie wspiera działania komunikacyjne jubileuszowej edycji konkursu - opracowała i...



