Search: Sample
14 grudnia w Kobylnicy koło Słupska odbędzie się konferencja na temat kreowania wizerunku szkoły, instytucji oraz współpracy z mediami. Wiodącym tematem konferencji są metody i problemy w kreowaniu szkoły i jej współpracy ze środowiskiem dziennikarskim.Konferencja kierowana...
Tytuł projektu:Dove Compaign for real Beauty(Kampania Prawdziwe Piękno)Zwycięzca w konkursie IPRA w kategorii: Traditional Media RelationsPodmioty realizujące projekt:Edelman dla marki Dove (koncernu Unilever) Określenie problemu/badania:Przeprowadzono ogólnoświatowe badania w 10 wybranych krajach, na grupie 3200 kobiet. Zaangażowano w...
Gwiazda muzyki pop Britney Spears postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Działania PR-owskie mają zatrzeć niekorzystne wrażenie powstałe w wyniku sytuacji pokazywanych ostatnio w mediach. W ramach działań promujących wizerunek Britney zorganizowana zostanie szeroko zakrojona kampania w mediach....



