wtorek, 23 grudnia, 2025

Search: Sample

Relacje: PR – marketing

W Marketingu w Praktyce Milena Niedziela pisze o różnicach pomiędzy marketingiem a public relations. Autorka zauważa „Dla specjalistów od marketingu działania PR, ze wszystkich dostępnych narzędzi, są najmniej zrozumiałe”. Za główny powód tej sytuacji uważa problemy...

Większy dział eventów w Ogilvy PR

Joanna Książek zasiliła dział eventów Ogilvy Public Relations. Jako Account Executive będzie odpowiedzialna za koordynację i przygotowywanie wybranych działań dla klientów agencji. Joanna Książek zdobywała doświadczenie zawodowe jako Account Executive w dziale Client Service agencji Communication...

Marketing szeptany – przyjaciel czy wróg

Z artykułu Hanny Dymek-Jary i Davida Foulkesa w American Investor można dowiedzieć się o zaletach i wadach marketingu szeptanego. Ta nowa metoda promocji w sieci może jednocześnie zwiększyć wpływy danej firmy lub zepsuć jej reputację na...

Brak wyników

spot_img