Search: Sample
W związku z obchodami Tygodnia Kreatywności organizowanego przez agencję Fleishman–Hillard w ubiegły czwartek ogłosiliśmy konkurs na najbardziej absurdalne zadanie z zakresu komunikacji. Spośród nadesłanych zgłoszeń oceniający z FH wybrali zadanie Przemka Kutnyja, które wydaje się -...
Dziennik Zachodni podaje informacje na temat badań wizerunku Polaków na Ukrainie. Przeprowadziło je kilkunastu studentów socjologii Akademii Techniczno-Humanistycznej. Zdecydowana większość respondentów, do których należeli ukraińscy studenci, nie była nigdy w Polsce. Wśród opinii na temat naszego...
Głos Wielkopolski informuje o trwającej kampanii wizerunkowej sklepów Społem. Ujednolicenie wizerunku Społem ma pomóc w lepszym rozpoznawaniu marki, a także rozpowszechnieniu informacji, że obecnie stanowią one jedną sieć. Powstało nowe logo: „Społem Znajomy Sklep”, zmianie ma...



