Search: Sample
Zespół Creative PR powiększył się w listopadzie o 3 osoby. Dołączył do niego Marcin Leszczyński, który obejmie nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. badania wizerunku. Do jego zadań należy opracowanie nowej usługi wizerunkowej, którą agencja Creative PR zaoferuje...
Agencja Burson-Marsteller ogłosiła afiliację z dubajską JiWin Public Relations. Na mocy umowy firma z Dubaju będzie pracować z klientami Burson-Marsteller w następujących obszarach: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Rada Współpracy Państw Zatoki Perskiej (GCC) i Lewant, podczas gdy...
Rzeczpospolita informuje o planach powołania instytucji, która zajmie się promocją Polski. Ministerstwo Gospodarki przygotowuje nowe przepisy, które przewidują likwidację Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych (PAIiIZ). Jej kompetencje przejmie Polska Organizacja Promocji Gospodarczej i Turystycznej. Ma...



