wtorek, 23 grudnia, 2025

Search: Sample

Jaki mamy wizerunek?

Gościem „Zbliżenia” w radiu TOK FM był wczoraj Paweł Sanowski, dyrektor zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów. Tematem przewodnim rozmowy był trzeci już raport IMM-u, dotyczący tego, jak telewizje zagraniczne przedstawiają Polskę i Polaków. Głównym problemem wizerunkowym Polski...

Po konferencji PRSA

Podczas międzynarodowej konferencji PRSA opublikowano raport nt. edukacji w branży PR. Celem raportu przygotowanego przez Comission on Public Relations Education było zachęcenie do jak najściślejszego powiązania nauki PR-u z praktyką. Chociaż raport zrealizowano w Północnej Ameryce...

Nowe media w służbie komunikacji

Sarah Murray w The Financial Times pisze o możliwościach, jakie dają nowe media w komunikacji. Jej zdaniem łatwość porozumiewania się za pomocą sieci niejednokrotnie stawia  przedsiębiorstwa w złym świetle i podważa ich zdolność do kontrolowania własnego...

Brak wyników

spot_img