niedziela, 28 grudnia, 2025

Search: Sample

W trosce o wizerunek miasta

Ponad 700 osób podpisało się pod petycją w sprawie ograniczenia umieszczania reklam zewnętrznych w Szczecinie. Grupa „Lepszy Szczecin” wyraziła w ten sposób sprzeciw wobec „hałasu wizualnego” spowodowanego nadmiarem reklam. „Reklam w mieście jest tak dużo,...

Wywiad z Andrzejem Halickim, Dyrektorem Zarządzającym GGK Public Relations, kandydatem do...

Absolwent SGPiS (obecnie SGH). Współzałożyciel i dyrektor firmy GGK Public Relations. Jeden z liderów podziemnego Niezależnego Zrzeszenia Studentów w latach osiemdziesiątych. Były rzecznik prasowy Kongresu Liberalno-Demokratycznego (1989-1992) oraz Klubu Parlamentarnego KLD (1991-1992). W latach 1992-1996...

Kreacja lidera

W dzisiejszym dodatku Praca w Gazecie Wyborczej można znaleźć kilka praktycznych rad, jak wykreować wizerunek polityka. „Politycy muszą wiedzieć, jak ich gesty, mimika i postawa ciała są odbierane przez innych” – wyjaśnia Sylwia Wojtarek, trener ze...

Brak wyników

spot_img