niedziela, 28 grudnia, 2025

Search: Sample

Muzyką w klienta

W Gazecie Ubezpieczeniowej czytamy o marketingu zmysłów, dzięki któremu można wesprzeć własny wizerunek i pozyskać nowych klientów. Okazuje się, że można to zrobić wyrafinowanymi kodami dźwiękowymi, czyli tzw. audiomarketingiem. Nie odwołuje się on bezpośrednio do marki,...

Powiększony zespół WP

Na początku września 2005 roku do Zespołu Komunikacji Wirtualnej Polski dołączyła jako Kierownik Zespołu Natalia Hatalska-Woźniak. Swoje doświadczenie w dziedzinie Public Relations Hatalska-Woźniak zdobywała w NIVEA Polska SA, gdzie przez ostatnie trzy lata odpowiedzialna była...

Slogany w kampaniach wyborczych

Dobry slogan to ten, który wszyscy znają i powtarzają. Złego nie nauczy się nawet najlepszy aktor” - pisze Bogusław Feliszek w Nowej Trybunie Opolskiej, komentując hasła i slogany z obecnej kampanii parlamentarnej. Od hasła wyborczego zależy...

Brak wyników

spot_img