czwartek, 18 grudnia, 2025

Search: Sample

Kampania „Zdrowe zatoki” nagrodzona

Ogólnopolska społeczno-edukacyjna kampania public relations „Zdrowe Zatoki” prowadzona dla marki Ibuprom Zatoki została uhonorowana międzynarodową nagrodą Magellan Awards 2004 w konkursie organizowanym przez LACP (League of American Communications Professionals). Kampania jest opracowana i realizowana przez firmę...

Nike przeciw rasizmowi

„Stand Up, Speak Up” („Wstań, mów”) - to hasło międzynarodowej kampanii przeciwko rasizmowi wśród kibiców piłki nożnej. Organizatorem akcji, która stanowi reakcję na coraz częstsze akty przemocy na tle rasowym wśród kibiców piłki nożnej, jest firma...

Podróże z Headlines

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z biurem podróży TRIADA. Kontrakt przewiduje roczną obsługę z zakresu media relations i doradztwa komunikacyjnego. Od stycznia 2005 roku agencja będzie wdrażać strategię komunikacyjną dla TRIADY. W...

Brak wyników

spot_img