czwartek, 18 grudnia, 2025

Search: Sample

Kosztowny PR Prezydenta

Presserwis podał, że w trakcie pierwszej kadencji prezydentury George’a W. Busha wydatki administracji rządowej na public relations wzrosły dwukrotnie. Współpraca amerykańskiej administracji z firmami PR w ubiegłym roku kosztowała tamtejszych podatników 88 mln dolarów. W pierwszym...

Zwycięskie konsorcjum

Konsorcjum złożone z agencji PR Headlines, agencji reklamowej Upstairs Young & Rubicam oraz domu mediowego Mediaedge:cia wygrało przetarg na kampanię na temat praw konsumentów i organizacji kosumenckich w Polsce. Przetarg zorganizowała Komisja Europejska, a kampania ma...

Nowe siły w Polskim Radiu

Polskie Radio ma nowego PR-owca – jest nim Agata Broda, która pracowała ostatnio w Teatrze Polskiego Radia, gdzie zajmowała się promocją i PR. Polskie Radio wciąż nie ma szefa PR.

Brak wyników

spot_img