sobota, 20 grudnia, 2025

Search: Sample

Bez obaw do dentysty

Spin Communication przygotowała kampanię PR szóstej edycji Programu Totalnej Ochrony Jamy Ustnej. Akcja edukacyjna Colgate i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego propaguje profilaktykę stomatologiczną. We wrześniu w wielu polskich miejscowościach będą przeprowadzane bezpłatne przeglądy dentystyczne oraz specjalistyczne badania.

Nowi klienci Imago PR

Agencja Imago Public Relations rozpoczęła działania dla trzech nowych klientów: VELUX Polska, Mount oraz Fashion House Outlet Centre. Współpraca z firmą VELUX Polska, producentem okien do poddaszy, obejmuje działania z zakresu PR korporacyjnego ze szczególnym uwzględnieniem...

Headlines – od serca

Agencja Headlines zorganizowała kampanię edukacyjną „Pamiętaj o sercu”, która ma koordynować działania lekarzy różnych specjalności i wypracować kompleksowe podejście do profilaktyki i leczenia chorób sercowo-naczyniowych. Akcja jest elementem Narodowego Programu Profilaktyki i Leczenia Chorób Układu Sercowo-Naczyniowego...

Brak wyników

spot_img