piątek, 5 grudnia, 2025

Wiadomości

Biedronka z karą od UOKiK-u. Za wprowadzanie klientów w błąd zapłaci blisko 105 mln zł

W większości przypadków produkty promocyjne nie były powiązane z tymi, na które klienci otrzymywali voucher...

Warszawski ZTM z kontrowersyjną kampanią. Fundacje społeczne reagują

Druga odsłona akcji „#OswajamyPodróże”, poświęconej zasadom korzystania z ZTM-u, jest promowana kontrowersyjnym plakatem...

Josera partnerem Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej

Podczas nadchodzących Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej Mężczyzn zaplanowano charakterystyczne żółto-czerwone logo marki pojawi się na rękawkach koszulek wszystkich zawodników...

Morska energetyka wiatrowa może stać się motorem rozwoju polskiej gospodarki. Ruszyła kampania

W pierwszej fazie wartość inwestycji ma przekroczyć 130 mld zł, a do 2040 roku może wynieść nawet 500 mld zł...

Glovo uruchamia Access Alliance. Chce skuteczniej walczyć z brakiem bezpieczeństwa żywnościowego

To inicjatywa, która łączy organizacje pozarządowe, sektor prywatny i samorządy lokalne, aby usprawnić logistykę i koordynację przekazywania nadwyżek żywności osobom w potrzebie...

KRRiT publikuje informator dla twórców internetowych. Ma ułatwić działanie w zgodzie z przepisami

Materiał powstał w odpowiedzi na potrzeby influencerów publikujących wideo na platformach społecznościowych...

IMMrank® wkracza na rynek – wszechstronna analiza medialności marek w modelu IDEAS

Instytut Monitorowania Mediów uruchomił pierwsze w Polsce kompleksowe badanie mierzące medialną siłę marek na podstawie danych pozyskiwanych z monitoringu informacji oraz reklam...

Fundacja SEXEDPL w kampanii „Księcia z bajki się zachciało?!” walczy z przemocą usprawiedliwianą żartem

Akcja z udziałem polskich aktorów – Mateusza Damięckiego i Eryka Kulma – wspiera Antyprzemocową Linię Pomocy...

Rusza kampania wsparcia dla ofiar przemocy „Nie wydaje Ci się”

W ramach akcji powstały materiały edukacyjne oparte na filmie „Dom dobry” w reżyserii Wojtka Smarzowskiego...

Sieć budowlana BAT przechodzi rebranding

Nowy wizerunek ma opierać się na stwierdzeniu, że „tu buduje się na serio”...

Influencerzy w więzieniu? Canal+ prezentuje nową produkcję

„Eksperyment: Odsiadka” to projekt reality, w którym grupa influencerów trafia do prawdziwego więzienia...

Avon wspiera Fundację Feminoteka. Powstanie platforma do walki z przemocą

Na platformie znajdą się webinary, poradniki, materiały szkoleniowe, infografiki i testy wiedzy...

„Parasocial” Słowem Roku 2025 według Cambridge Dictionary

Ma ono nie tylko oddawać ducha internetowych realiów, ale też odpowiednio określać aktualną epokę...

WhatsApp ulepsza jedną z pierwszych funkcji. Jest podobna do notatek na Instagramie

Rozwiązanie to służy do informowania znajomych o tym, co dzieje się w naszym życiu...

Komisja Etyki Public Relations protestuje przeciwko odniesieniom do PR w reportażu TVN24

W materiale pod lupę wzięto umowę, którą PZPN zawarł z firmą Publicon Sport na świadczenie usług marketingowych...

Wizerunek Lewandowskiego bezprawnie wykorzystany w reklamie kasyna. Otoczenie piłkarza reaguje

Zdjęcie wywołało spore kontrowersje – internauci w komentarzach zwracali uwagę zawodnikowi Fame MMA na potencjalne konsekwencje takiej publikacji...