sobota, 13 grudnia, 2025

Wiadomości

Twórcy mogą testować różne tytuły wideo na YouTubie

Funkcja ta była dostępna dla niewielkiej grupy twórców od lipca 2025 roku...

Polski Związek Łowiecki szuka agencji do kampanii wizerunkowej

Szczegóły przekaże tylko zainteresowanym współpracą firmom...

TikTok ułatwia odkrywanie treści i dzielenie się nimi. Dodaje nowe rozwiązania

Serwis chce stworzyć przestrzeń, w której użytkownicy będą mogli swobodnie wymieniać się swoimi zainteresowaniami z bliskimi...

Znamy Młodzieżowe Słowo Roku 2025

Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu został czasownik szponcić, wraz ze swoją rzeczownikową formą szpont...

Ambasadorzy marek: Dorota Gardias dla Fresh Corner

Dziennikarka będzie promować gastronomiczny koncept MOL Group…

„Nie igraj” – ruszyła kampania edukacyjna dotycząca bezpiecznego i kulturalnego używania fajerwerków

Działania obejmują media tradycyjne i społecznościowe. Edukacja prowadzona będzie w szkołach, lecznicach weterynaryjnych oraz schroniskach dla zwierząt w całym kraju...

Rusza inicjatywa wspierająca początkujących twórców. Pomoże w tworzeniu treści i nawiązywaniu współprac

To projekt trzech twórców internetowych Dawida Kosińskiego i Marcina Połowianiuka, Michała Pisarskiego oraz eksperta od komunikacji i marketingu Roberta Sierpińskiego...

Energa z kampanią pokazującą zaangażowanie sponsoringowe

Grupa energetyczna w kampanii pod hasłem „Energa. Razem włączamy emocje” prezentuje zaangażowanie marki w kulturę, sport, edukację oraz inicjatywy społeczne...

Subtelna biel. Pantone prezentuje kolor 2026 roku

Cloud Dancer, czyli „eteryczny odcień bieli” ma symbolizować „uspokajający wpływ w zabieganym społeczeństwie, które na nowo odkrywa wartość rozważnego namysłu i spokojnej refleksji”...

„Zabawki z czasem się nudzą”. Dolina Noteci zwraca uwagę na problem porzucania zwierząt

Kluczowym elementem akcji jest spot stworzony we współpracy z wokalistką i kompozytorką Igą Jaworską...

Ministerstwo Cyfryzacji wybrało agencję do realizacji kampanii o kompetencjach cyfrowych

Resort powierzył obsługę projektu firmie Endless…

SEC Newgate CEE wchodzi na rynek węgierski

Decyzja o rozpoczęciu działalności na Węgrzech jest elementem szerokiej strategii wzmacniania regionalnej sieci agencji...

HBO Max i Fundacja ITAKA z kampanią społeczną przy okazji premiery serialu „Zabić Miss”

Akcja społeczno-edukacyjna „Stalking Stop!” ma zwrócić uwagę na skalę problemu i realnie wesprzeć poszkodowanych. Inicjatywa towarzyszy premierze serialu dokumentalnego HBO Original „Zabić Miss”, opowiadającego historię Agnieszki Kotlarskiej, który zadebiutuje 17 grudnia.

„Mniej szumu, więcej faktów”. Wyborcza.pl rusza z kampanią wizerunkową

Portal zaznacza, że rzeczywistość jest znacznie bardziej złożona, a rzetelne, wysokiej jakości dziennikarstwo jest potrzebne jak nigdy wcześniej...

DDB Warszawa hubem Omnicom Advertising Group. Już niedługo zmieni się w TBWA

Od 2026 roku agencja będzie działać jako hub Omnicom Advertising Group Poland i wspierać wszystkich klientów Omnicom i dawnego Interpublic...

„Rage bait” oksfordzkim słowem roku

Pierwsze znane użycie tego terminu pojawiło się w sieci w 2002 roku na grupach dyskusyjnych Usenetu...