sobota, 13 grudnia, 2025

Wydarzenia Proto

Prawo do wizerunku – jak chronić markę i reputację w dobie szybkiego obiegu informacji?

Czujność i reagowanie już na etapie pytań dziennikarskich są kluczowe – uczulał adw. Maciej Ślusarek podczas Kongresu Wiedzy PRoto...

Miks medialny, czyli jak przyciągnąć uwagę na skrzyżowaniu Shibuya

Podczas Kongresu Wiedzy PRoto wiceprezes IMM zaprezentował przedpremierowo model IDEAS...

Jak sprawić, by marka została zapamiętana? 3 lekcje z wystąpienia Pawła Tkaczyka podczas II Kongresu Wiedzy PRoto

Teraz najcenniejszą walutą marketingu jest pamięć odbiorcy – przekonywał ekspert...

Siła marki = siła sprzedaży. 5 pierwszych lekcji dla marketingu i PR-u z Kongresu Wiedzy PRoto

W marketingu przyszłości to nie tylko budżety, ale również spójność, odwaga i autentyczność będą decydować o sukcesie sprzedażowym marki...

Paweł Tkaczyk w gronie prelegentów Kongresu Wiedzy PRoto!

Podczas wystąpienia „Budowanie świadomości marki – efektywne strategie i kanały komunikacji w B2B, B2C i H2H” podzieli się wiedzą na temat tworzenia rozpoznawalności, która realnie wspiera sprzedaż...

Jacek Kotarbiński prelegentem Kongresu Wiedzy PRoto!

Podczas tegorocznej edycji konferencji będziecie mogli posłuchać go aż dwukrotnie!

Kongres Wiedzy PRoto: Silna marka w cyfrowym świecie! Co w programie?

Podczas konferencji znakomici eksperci z branży marketingowej pomogą odkryć, jak medialność marki może stać się jej siłą napędową...

Kongres Wiedzy PRoto powraca! Silna marka w cyfrowym świecie – jak budować rozpoznawalność, która wspiera sprzedaż?

Już 8 października porozmawiamy m.in. o tym, jak skutecznie łączyć działania wizerunkowe z celami biznesowymi...

Rejestracja na Dialog PRoto „Budowanie emocji wokół marki przez działania sponsoringowe”

Już w kwietniu wraca Dialog PRoto! Zapraszamy na pierwsze wydarzenie w nowej edycji cyklu popołudniowych spotkań, podczas których będziemy dzielić się doświadczeniami oraz wiedzą...

Kongres PRoto: AI w komunikacji marketingowej – czas działania czy dopiero proces tworzenia?

W dobie gwałtownego rozwoju technologii sztuczna inteligencja staje się jednym z kluczowych tematów dyskusji, a także coraz częściej wykorzystywanym w świecie komunikacji marketingowej narzędziem....