Creative Sectors vol.3

dodano: 
26.06.2013
komentarzy: 
0

Kolejne Creative Sectors w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego już za nami. To już trzecia edycja cyklu spotkań z przedstawicielami przemysłu kreatywnego. Wydarzeniu towarzyszyły warsztaty, przegląd kampanii reklamowych i afterparty. Wszystko skupione wokół głównej idei, czyli kreatywności w różnej postaci.

Impreza rozpoczęła się warsztatami, podczas których specjaliści z różnych gałęzi sektora kreatywnego starali się przekazać swoją wiedzę i podzielić się własnymi doświadczeniami na konkretnych przykładach. Na warsztaty zapisało się ponad 110 osób.

„Żeby być na Facebooku, warto na chwilę z niego wyjść” - na tym warsztacie Barbara Niedziela z agencji LemonSky uczyła uczestników jak radzić sobie we wciąż zmieniającej się rzeczywistości świata mediów społecznościowych.

„Copywriting - coś więcej niż teksty” - Dr Dominik Lewiński tłumaczył, dlaczego warto się odróżnić i proponować odbiorcy reklamy coś więcej niż tradycyjnie rozumiany tekst reklamowy.

„Warsztaty e-marketingu praktycznego” prowadzone przez Izabelę Wójcik i Krzysztofa Czyżykiewicza z agencji Webber&Saar wprowadzały uczestników w świat e-commerce, wskaźników konwersji, ROI, a także pozycjonowania oraz technik SEO i SEM.

„Jak współpracować z mediami, czyli profesjonalne media relations” - temat tyleż ciekawy, co trudny do realizacji. O tym, jak robić to skutecznie, opowiadali uczestnikom: Karolina Sikorska i Andrzej Gruszka z agencji Publicon Public Relations.

W kolejnym punkcie programu, podczas przeglądu reklam, uczestnicy wydarzenia obejrzeli ponad 50 reklam z kanonu reklamy wideo. Autorski przegląd prowadził Maciej Tesławski - specjalista od strategii, rektor Marketing Communication Academy, w przeszłości dyrektor strategiczny takich agencji jak McCann Relationship czy Grey Polska, juror wielu konkursów i ceniony w branży specjalista.

Punktem głównym programu była konferencja, którą rozpoczął wykład „Dlaczego PR jest najważniejszy w Creative Sectors?” prowadzony przez Szymona Sikorskiego, dyrektora generalnego agencji Publicon Public Relations, prezesa Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Jako druga głos zabrała account manager w agencji FIRST Public Relations - Luiza Jurgiel-Żyła. Starała się ona przybliżyć uczestnikom specyfikę działań PR-owych adresowanych do dzieci i ograniczenia z tym związane. Wykład nosił tytuł „Public relations do grupy 4+”.

Na wykładzie „SERM - reputacja marki w wyszukiwarce” Łukasz Wnuk z agencji interaktywnej Webber&Saar przedstawiał specyfikę i zalety pracy z niektórymi narzędziami e-marketingu, pomocnymi w codziennym zarządzaniu różnymi markami w wirtualnym świecie.

Konferencję zakończył swoim wystąpieniem Piotr Kumik - reżyser telewizyjny i reklamowy, współtwórca między innymi formatu Szymon Majewski Show. Na tym wykładzie uczestnicy mieli okazję prześledzić proces powstawania filmu reklamowego, od podstawi od podszewki - z punktu widzenia reżysera.

Dzień zakończył się afterparty, zorganizowanym w klubie Przyjaciele i znajomi - dyskusje dotyczące poszczególnych wystąpień trwały w bardzo miłej atmosferze do późnych godzin nocnych. Niech żałują Ci, których tam nie było.

W sumie we wszystkich częściach wydarzenia wzięło udział ponad 200 osób. Z niecierpliwością czekamy na kolejne spotkanie z cyklu Creative Sectors, które odbędzie się w kolejnym roku akademickim.

 

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. Główny sponsor to FRUGO.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin