Digital Communication Award dla H+K Strategies

dodano: 
04.10.2016
komentarzy: 
1

Hill+Knowlton Strategies zostało nagrodzone w europejskim konkursie Digital Communication Awards w kategorii Public Affairs za kampanię #OcalKsiążki. H+K Strategies to jedyna polska agencja nagrodzona w tegorocznej edycji konkursu.

#OcalKsiążki to akcja realizowana dla Polskiej Izby Książki (PIK), która miała na celu zbudowanie poparcia dla Ustawy o książce – jej założeniem było wprowadzenie jednolitej ceny na nowości wydawnicze, która obowiązywałaby przez 12 miesięcy od ich debiutu na rynku.

Agencja wykorzystała w kampanii media społecznościowe oraz działania z influencerami. Zaangażowano m.in. współczesnych polskich pisarzy, blogerów oraz osobowości telewizji. Fanpage akcji na Facebooku zdobył blisko 20 tys. fanów, zaangażował ponad 35 tys. użytkowników i osiągnął prawie 1 mln wyświetleń. Profil na Twitterze śledziły 63 osoby: dziennikarze, blogerzy i posłowie z KKiŚP. W wyniku działań ustawę wniesiono pod obrady Sejmu 5 sierpnia 2015 roku.

Za nagrodzony projekt po stronie agencji odpowiadały Beata Sadowska, Milena Obrostek oraz Małgorzata Sierpińska. Wsparcia strategicznego udzielił Maciej Szaroleta.

Akcja #Ocalksiążki została nagrodzona dwoma Złotymi Spinaczami w 13. edycji konkursu w kategoriach Public Affairs i Lobbying, Kultura i Media, zdobyła także Gold SABRE Award. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin