Golden Drum 2015: LVOV z Grand Prix. 6 polskich projektów nagrodzonych

dodano: 
19.10.2015
komentarzy: 
0

Agencja zdobyła najważniejszą nagrodę festiwalu za projekt „Ostatnia butelka” dla firmy J.A. BACZEWSKI.

W sumie nagrodzono 6 polskich projektów. Po Złotym Bębnie przyznano agencjom DDB&Tribal, Isobar Poland i Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions Poland. Srebrne Bębny trafiły z kolei do Havas Worldwide Warsaw i Scholz & Friends Warszawa.

DDB&Tribal znalazło się wśród laureatów kategorii Branded Content. Agencję doceniono za za pracę „Move Update” dla McDonald’s. Za „Photos of my life” dla Fundacji Rak'n'Roll w kategorii Digital złoto dostało też Isobar Poland. Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions Poland znalazła się na liście laureatów w kategorii Mobile (aplikacja „Moving Tracks” dla fundacji Biegam z Sercem).

Scholz & Friends Warszawa z projektem „The Dam Project” dla PGE (kategoria Outdoor) i Havas Worldwide Warsaw z pracą „Emergency Call” (kategoria Radio) zdobyły po Srebrnym Lwie. (mw)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin