.

 

Raport IMM: w lipcu znów najczęściej cytowany był Onet

dodano: 
19.08.2019
komentarzy: 
0

W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

Prasa

Czołówkę najczęściej cytowanych tytułów prasowych otwiera Rzeczpospolita, wyprzedzając Gazetę Wyborczą i Dziennik Gazetę Prawną.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

Najczęściej cytowanym tygodnikiem była „Wspólnota”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a na trzecim znalazły się „Sieci”.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Elle” oraz „Twój Styl”.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

Telewizja

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu. Na kolejnych miejscach uplasowały się Polsat News oraz TVN.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

Radio

RMF FM ponownie zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

Portale internetowe

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły portale Wirtualna Polska oraz wpolityce.pl.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

Media ekonomiczne

Dziennik Gazeta Prawna znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Drugie miejsce należy do Pulsu Biznesu, trzecie – do miesięcznika „Forbes”.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasował się Kurier Lubelski.

Raport IMM opiniotwórcze media lipiec 2019

 

Autorka badania: Magdalena Tokaj, Instutyt Monitorowania Mediów

O badaniu:

Badanie przeprowadzono na podstawie 37 122 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 lipca 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 38 102 razy (27 992 w portalach internetowych, 3 974 w prasie, 4 098 w telewizji i 1 058 w radio).

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio i telewizji oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych i telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Instytut Monitorowania Mediów wyraża zgodę na publikację materiału i dołączonych do niego materiałów graficznych pod warunkiem umieszczenia w artykule aktywnego linku do źródła („Instytut Monitorowania Mediów”), które linkować będzie bezpośrednio do adresu www.imm.com.pl.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin