Instagram pracuje nad nowym sposobem promocji profili biznesowych w Stories

dodano: 
23.04.2020
komentarzy: 
0

Instagram testuje nową opcję promowania kont biznesowych w Stories. Serwis zamierza wprowadzić naklejki, które umożliwiłyby użytkownikom udostępnianie profili marek swoim obserwatorom – podaje socialmediatoday.com. Publikowane w relacjach naklejki zawierałyby nagłówek i podgląd trzech grafik, które pokazywałyby aktywność marek na platformie – informuje dalej źródło, powołując się na doniesienia programistki Jane Manchun Wong.

Źródło: twitter.com/@wongmjane

Jak czytamy, nowa naklejka „Share Professional” umożliwiałaby dodanie profilu przy użyciu oznaczenia @, które pobierałoby miniatury z ostatnich trzech postów zamieszczonych przez dane konto. Taka opcja mogłaby być używana jako narzędzie promocyjne dla marek. Rozwiązanie może okazać się pomocne dla firm, które zmagają się z kryzysem związanym z epidemią koronawirusa. Źródło podejrzewa, że platforma chce w ten sposób wprowadzać kolejne narzędzia wspierające przedsiębiorstwa w czasie pandemii.

Czytaj także: Instagram testuje funkcję, która wesprze sprzedaż kart podarunkowych czy przekazywanie datków

(kd)

Źródło:

Socialmediatoday.com, Instagram's Working on New Stickers That Would Enable Users to Promote Business Profiles in Stories, Andrew Hutchinson, 22.04.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin