Kto ma szansę na PRotona 2013? Jest krótka lista!

dodano: 
16.05.2013
komentarzy: 
0

Znamy już nazwiska nominowanych w siódmej edycji konkursu branży public relations - PRotony 2013, organizowanego przez redakcję portalu PRoto.pl.

Nominowani (kolejność alfabetyczna w obrębie kategorii):

Kategoria: osoba/zespół w firmie PR-owskiej

1) Ewa Bałdyga, Anna Pawelska, Piotr Felicki, Martis Consulting

2) Sebastian Hejnowski, Ciszewski MSL

3) Malina Wieczorek, Telescope

Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji

1) Arkadiusz Grochala, Magdalena Bugajło, Netia

2) Rafał Kisielewski, Jeronimo Martins Polska S.A.

3) Helena Palej, Apart

Kategoria: rzecznik prasowy

1) Leszek Chorzewski, PLL LOT

2) Sebastian Tołwiński, Grupa Żywiec

3) Joanna Zakrzewska, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA

Kategoria: osoba/zespół zajmujący się edukacją PR-owską

1) Wiesław Gałązka, Dolnośląska Szkoła Wyższa

2) dr Monika Kaczmarek-Śliwińska, Politechnika Koszalińska

3) prof. Ryszard Ławniczak, Wojskowa Akademia Techniczna

Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji instytucji/administracji publicznej

1) Monika Dziekan, Teatr Kamienica

2) Marcin Kaszuba, Leszek Zemke, Przemysław Kuk, NBP

3) Rafał Kiewisz, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Kategoria: osoba/zespół ds. komunikacji w organizacji pozarządowej/fundacji

1) Maciej Marchewicz, Fundacja Orszak Trzech Króli

2) Marta Samborska, Patrycja Rzucidło-Zając, Rak'n'Roll

3) Marta Skierkowska, Fundacja Dzieci Niczyje

Kategoria: osoba/zespół debiutująca w PR

1) Adrian Adziński, Picadilla Games

2) Joanna Czechowska, FUJIFILM Europe GmbH

3) Ewa Podymniak, PRIMOPRO

Zwycięzców poznamy na Gali wręczenia nagród  12 czerwca w Teatrze Syrena,  który mieści się przy ul. Litewskiej 3 w Warszawie. Nominowanych wskazali w głosowaniu członkowie, liczącej 224 osoby, Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu.

Sponsorem strategicznym konkursu jest Instytut Monitorowania Mediów. Partnerem strategicznym tegorocznej edycji jest Teatr Syrena. Głównym patronem medialnym PRotonów 2013 jest TVN CNBC. Patronami medialnymi są magazyny: Harvard Business Review, Sukces, Marketing w Praktyce i Brief oraz radio PiN. Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne: Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany. Partnerem konkursu jest drukarnia Studio Supra. Partnerami Gali wieńczącej są: Goody Foody, Polish Vodka Association, Mielżyński Wine Bar, Piwo Książęce, Rent Design, Fabrica de Pasjone, Pinacolada oraz 16na9.

Gala jest imprezą zamkniętą. Dla osób, które nie otrzymały zaproszenia istnieje możliwość wykupienia zaproszeń. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj

Wszystkie informacje na temat konkursu i jego poszczególnych etapów oraz lista członków Akademii Ekspertów PR znajdują się na stronie www.protony.pl.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin