Publicum PR przeszło rebranding

dodano: 
19.06.2019
komentarzy: 
0

Publicum PR po dziewięciu latach funkcjonowania przechodzi rebranding. Białostocka agencja, która specjalizuje się w obsłudze marek franczyzowych, to od czerwca 2019 roku OPUBLIKOWANI Creative Communications Advisors.

Firma oficjalnie poszerza zakres swojej działalności – jak opisuje, oprócz realizowania zadań dotyczących zarządzania relacjami z mediami czy obsługi mediów społecznościowych, OPUBLIKOWANI zajmuje się strategicznym doradztwem komunikacyjnym. Agencja deklaruje jednak, że tego typu umowy realizuje „od dawna”.

Obecnie stałymi klientami OPUBLIKOWANYCH są m.in. Lody Bonano, Wytwórnia Lodów Polskich u Lodziarzy, Frytki Belgijskie w Krakowie, Makarun Spaghetti & Salad czy KoKu Sushi. Agencja współpracuje też z sieciami medycznymi (Medicover Białystok, Humana Medica Omeda) czy odzieżowymi (NIK Giattoma Niccoli).

Dotychczasowe logo Publicum PR

W OPUBLIKOWANYCH pracuje łącznie dziewięć osób. Agencją zarządza Janusz Mroczkowski, założyciel, który zajmuje się również relacjami z klientami, media relations i strategiami PR. Creative Directorem jest Mateusz Roszkowski, Media Relations Directorem Agnieszka Domanowska, a Social Media Directorem – Patryk Dziejma. Urszula Dąbrowska i Malwina Pietrewicz odpowiadają za kontakt z mediami, Community Managerem jest Ilona Nieroda, a Mariusz Hanus i Karol Skindzier sprawują funkcje Social Media Managerów. Skindzier powiększył zespół agencji w kwietniu 2019 roku. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin