Viralowy filmik z Amerykanką szukającą Wojtka z Warszawy okazał się reklamą polskiej marki

dodano: 
22.03.2017
komentarzy: 
0

W piątek, 17 marca, na YouTubie pojawił się filmik, w którym dziewczyna o pseudonimie Dee Dee prosi o pomoc w odnalezieniu chłopaka z Polski, którego poznała na koncercie. Wideo zaczęli udostępniać internauci, a na samym kanale dziewczyny w ciągu kilku dni zostało wyświetlone ponad 1 mln 600 tys. razy.

 

21 marca, na kanale Dee Dee pojawił się kolejny film, w którym dziewczyna dziękuje za tak duży odzew i informuje, że jest już w drodze do Polski.

 

Dzisiaj opublikowane zostało trzecie wideo, które wyjaśnia całą historię. Okazało się, że film został stworzony przez polską sieć odzieżową Reserved.

 

Wideo dostępne jest już również w mediach społecznościowych marki. Jak można zauważyć, czytając komentarze pod materiałem na facebookowym profilu Reserved, akcja podzieliła internautów. Niektórzy chwalą markę za niestandardowe podejście do tematu, a inni krytykują za granie na emocjach i jej działania porównują do wizualizacji Łukasza Jakóbiaka, o której niedawno pisaliśmy na PRoto. (pk)

Źródło: screen facebook.com/ReservedPL

Źródło:

Zdjęcie główne: youtube.com/Dee Deee.002
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin