Cykle
TOP 10 2019
Usunięcie przez Instagram zakładki, w której można było śledzić aktywność innych użytkowników, to tekst, który wzbudził największe zainteresowanie...
Ocena komunikacji kryzysowej Wisły Kraków czy kontrowersje wywołane przez reklamę marki rajstop Adrian z ofiarą przemocy domowej zyskały największą popularność...
Jerzy Owsiak o swojej roli w komunikacji Fundacji WOŚP, Anna Streżyńska o komunikacji wewnętrznej czy Robert Lewandowski o współpracy z markami...
Największe zainteresowanie wzbudziły reklamy leków i suplementów diety, odejście od stereotypów dotyczących płci w reklamach czy wizerunek Meghan Markle i brytyjskiej rodziny królewskiej...
Najpopularniejsze okazały się m.in. konflikt blogerek Olgi Smile i Mamy Lekarz, dni z życia Doroty Haller z Huawei, Emilii Poszwy z Platinium Cast i Wojciecha Adrusiewicza z ZUS-u...
Odejście Adriana Kubickiego z LOT-u, awanse w 24/7Communication czy nowa agencja Biedronki – m.in. te informacje wzbudziły największe zainteresowanie...