Cykle

TOP 10 2019

Usunięcie przez Instagram zakładki, w której można było śledzić aktywność innych użytkowników, to tekst, który wzbudził największe zainteresowanie...

Ocena komunikacji kryzysowej Wisły Kraków czy kontrowersje wywołane przez reklamę marki rajstop Adrian z ofiarą przemocy domowej zyskały największą popularność...

Jerzy Owsiak o swojej roli w komunikacji Fundacji WOŚP, Anna Streżyńska o komunikacji wewnętrznej czy Robert Lewandowski o współpracy z markami...

Największe zainteresowanie wzbudziły reklamy leków i suplementów diety, odejście od stereotypów dotyczących płci w reklamach czy wizerunek Meghan Markle i brytyjskiej rodziny królewskiej...

Najpopularniejsze okazały się m.in. konflikt blogerek Olgi Smile i Mamy Lekarz, dni z życia Doroty Haller z Huawei, Emilii Poszwy z Platinium Cast i Wojciecha Adrusiewicza z ZUS-u...

Odejście Adriana Kubickiego z LOT-u, awanse w 24/7Communication czy nowa agencja Biedronki – m.in. te informacje wzbudziły największe zainteresowanie...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin