Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
On Board PR Ecco Network z nowym dyrektorem. michał kudła objął stanowisko dyrektora praktyki gas & industry w agencji on board pr należącej do międzynarodowej sieci ecco international communications network. kudła będzie odpowiedzialny za budowanie zespołu konsultantów doradzającego klientom z sektora przemysłowego w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, community relations oraz działaniach b2b. nowy dyrektor ma blisko 10 lat doświadczenia w branży public relations, które zdobywał m.in. jako associate director działu komunikacji korporacyjnej w h+k strategies (dawniej hill and knowlton poland) oraz marketing manager w door group/franklincovey. karierę zawodową rozpoczynał w agencji gci warszawa. kierował kampaniami pr i public affairs dla polskiego stowarzyszenia energetyki wiatrowej, statoil oraz firm z branży przemysłu energochłonnego. prowadził również wieloletni program przygotowania kryzysowego dla jednej z największych polskich fabryk oraz liczne projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. w portfolio klientów, którym doradzał znajdują się również: michelin, boeing, bosch, velux, ruukki, layetana i baltic property trust. ukończył międzywydziałowe studia humanistyczne na uniwersytecie warszawskim (iberystyka oraz stosowane nauki społeczne) oraz stosunki międzynarodowe w szkole głównej handlowej w warszawie. (bs).
Michał Kudła objął stanowisko dyrektora praktyki Gas & Industry w agencji On Board PR należącej do międzynarodowej sieci ECCO International Communications Network.
Kudła będzie odpowiedzialny za budowanie zespołu konsultantów doradzającego klientom z sektora przemysłowego w zakresie komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, community relations oraz działaniach B2B.
Nowy dyrektor ma blisko 10 lat doświadczenia w branży public relations, które zdobywał m.in. jako associate director działu komunikacji korporacyjnej w H+K Strategies (dawniej Hill and Knowlton Poland) oraz marketing manager w DOOR Group/FranklinCovey. Karierę zawodową rozpoczynał w agencji GCI Warszawa. Kierował kampaniami PR i public affairs dla Polskiego Stowarzyszenia Energetyki Wiatrowej, Statoil oraz firm z branży przemysłu energochłonnego. Prowadził również wieloletni program przygotowania kryzysowego dla jednej z największych polskich fabryk oraz liczne projekty z zakresu komunikacji kryzysowej. W portfolio klientów, którym doradzał znajdują się również: Michelin, Boeing, Bosch, Velux, Ruukki, Layetana i Baltic Property Trust.
Ukończył Międzywydziałowe Studia Humanistyczne na Uniwersytecie Warszawskim (iberystyka oraz stosowane nauki społeczne) oraz stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (bs)