Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Sygma Bank z nowym rzecznikiem klientów. od nowego roku funkcję rzecznika klientów sygma banku pełni magdalena kosior. wcześniej piastowała stanowisko strategic partnerships managera. w sygma banku kosior pracuje od lipca 2007 roku. początkowo zajmowała stanowisko business development experta, następnie key account managera oraz strategic partnerships managera. kosior jest absolwentką wyższej szkoły ubezpieczeń i bankowości w warszawie. poprzednio stanowisko rzecznika klientów oraz zarządzającego komunikacją korporacyjną zajmował damian ziąber. w dalszym ciągu będzie on odpowiadał za kontakty z mediami, jednak jako zewnętrzny dostawca usług dla banku. (kg).
Od nowego roku funkcję rzecznika klientów Sygma Banku pełni Magdalena Kosior. Wcześniej piastowała stanowisko Strategic Partnerships Managera.
W Sygma Banku Kosior pracuje od lipca 2007 roku. Początkowo zajmowała stanowisko Business Development Experta, następnie Key Account Managera oraz Strategic Partnerships Managera. Kosior jest absolwentką Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.
Poprzednio stanowisko rzecznika klientów oraz zarządzającego komunikacją korporacyjną zajmował Damian Ziąber. W dalszym ciągu będzie on odpowiadał za kontakty z mediami, jednak jako zewnętrzny dostawca usług dla banku. (kg)