Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
On Board Think Kong dla L’Oréal Polska. grupa on board think kong rozpoczęła współpracę z l’oréal polska. zajmie się komunikacją programu „dla kobiet i nauki”, realizowanego przez l’oréal polska wspólnie z polskim komitetem ds. unesco oraz ministerstwem nauki i szkolnictwa wyższego. polska filia grupy l’oréal prowadzi program „dla kobiet i nauki” od 15 lat. jest to projekt stypendialny dla młodych kobiet naukowców, którego celem jest promowanie kobiet i ich osiągnięć zawodowych oraz popularyzacja nauki. stypendystki prowadzą badania m.in. w dziedzinie medycyny, biotechnologii i biologii. program prowadzony jest w 111 krajach i do tej pory wyróżniono 2170 laureatek na 47 rynkach. w polsce w ciągu 15 lat stypendia otrzymało 75 kobiet. on board ecco network odpowiada za obsługę komunikacji korporacyjnej i opracowanie strategii komunikacji projektu. l’oréal polska po raz pierwszy na rynku polskim powierzył te działania firmie zewnętrznej. agencja think kong odpowiada z kolei za działania w social mediach. strony nie informują, na jak długo zawarto umowę. (mb).
Grupa On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z L’Oréal Polska. Zajmie się komunikacją programu „Dla Kobiet i Nauki”, realizowanego przez L’Oréal Polska wspólnie z Polskim Komitetem ds. UNESCO oraz Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Polska filia Grupy L’Oréal prowadzi program „Dla Kobiet i Nauki” od 15 lat. Jest to projekt stypendialny dla młodych kobiet naukowców, którego celem jest promowanie kobiet i ich osiągnięć zawodowych oraz popularyzacja nauki. Stypendystki prowadzą badania m.in. w dziedzinie medycyny, biotechnologii i biologii. Program prowadzony jest w 111 krajach i do tej pory wyróżniono 2170 laureatek na 47 rynkach. W Polsce w ciągu 15 lat stypendia otrzymało 75 kobiet.
On Board Ecco Network odpowiada za obsługę komunikacji korporacyjnej i opracowanie strategii komunikacji projektu. L’Oréal Polska po raz pierwszy na rynku polskim powierzył te działania firmie zewnętrznej. Agencja Think Kong odpowiada z kolei za działania w social mediach. Strony nie informują, na jak długo zawarto umowę. (mb)