Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Cut The Mustard obsłuży Reeboka. agencja będzie odpowiedzialna za szeroko rozumiany content marketing marki sportowej – zarówno jej produktów z linii sport, jak i classic. ma przygotowywać i realizować strategię i kampanie stawiające na pierwszym miejscu działania internetowe. cut the mustard zajmie się w szczególności organizacją eventów, komunikacją w obszarze digital, współpracą z ambasadorami i influencerami oraz relacjami z mediami. działania dla reeboka agencja ma realizować we współpracy z firmami pr.me (która będzie pomagała utrzymywać relacje z mediami) oraz lettly (mającą zająć się obszarem związanym z influencerami). cut the mustard została pozyskana w drodze przetargu. z ramienia agencji nowym klientem zajmuje się managing director karolina witecka. strony nie zdradzają, na jak długo podpisano kontrakt. reebokiem uprzednio zajmowały się agencje: raczkiewicz chenczke consultants w obszarze produktów sport, albo/albo w przypadku linii classic. za social media sportowej marki odpowiedzialna była firma brandaddicted. (mp).
Agencja będzie odpowiedzialna za szeroko rozumiany content marketing marki sportowej – zarówno jej produktów z linii sport, jak i classic. Ma przygotowywać i realizować strategię i kampanie stawiające na pierwszym miejscu działania internetowe. Cut The Mustard zajmie się w szczególności organizacją eventów, komunikacją w obszarze digital, współpracą z ambasadorami i influencerami oraz relacjami z mediami.
Działania dla Reeboka agencja ma realizować we współpracy z firmami PR.me (która będzie pomagała utrzymywać relacje z mediami) oraz Lettly (mającą zająć się obszarem związanym z influencerami).
Cut The Mustard została pozyskana w drodze przetargu. Z ramienia agencji nowym klientem zajmuje się Managing Director Karolina Witecka. Strony nie zdradzają, na jak długo podpisano kontrakt.
Reebokiem uprzednio zajmowały się agencje: Raczkiewicz Chenczke Consultants w obszarze produktów sport, albo/albo w przypadku linii classic. Za social media sportowej marki odpowiedzialna była firma BrandAddicted. (mp)