Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Jordan Group z Marketing & PR Managerem. od 1 lipca 2017 roku damian pancerz , dotychczasowy specjalista ds. pr-u, objął funkcję marketing & pr managera w jordan group, krakowskiej firmie z branży turystycznej. stanowisko zostało utworzone w związku ze zmianami organizacyjnymi i strukturalnymi w firmie. łączy wcześniejsze obowiązki pracownika z zadaniami jak dotąd przedzielonymi marketing managerowi. damian pancerz zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych firmy, a także budowaniem odpowiedniego systemu komunikacji z klientami i kreowaniem nowych produktów. w zakres zadań pr-owych wchodzą: organizacja kampanii mających na celu pozyskanie nowych opinii od klientów, a także kontrolowanie i odpowiadanie na nie, działania z zakresu csr, kontakt z blogerami, mediami lokalnymi oraz zagranicznymi, zarządzanie kanałami social media oraz stronami www, opracowanie raportów, ujednolicenie wizerunku firmy (ci) i współpraca z instytucjami lokalnymi (takimi jak teatry, filharmonie, agencje reklamy i pr). nowy kierownik działu marketingu jest związany z branżą od roku. ukończył finanse i rachunkowość na uniwersytecie ekonomicznym w krakowie oraz pr i reklamę na uniwersytecie pedagogicznym. specjalizuje się w marketingu hotelowym i restauracyjnym. (bm). zdjęcie główne: fot. jan olaf frassl.
Od 1 lipca 2017 roku Damian Pancerz, dotychczasowy specjalista ds. PR-u, objął funkcję Marketing & PR Managera w Jordan Group, krakowskiej firmie z branży turystycznej.
Stanowisko zostało utworzone w związku ze zmianami organizacyjnymi i strukturalnymi w firmie. Łączy wcześniejsze obowiązki pracownika z zadaniami jak dotąd przedzielonymi Marketing Managerowi.
Damian Pancerz zajmie się tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych firmy, a także budowaniem odpowiedniego systemu komunikacji z klientami i kreowaniem nowych produktów. W zakres zadań PR-owych wchodzą: organizacja kampanii mających na celu pozyskanie nowych opinii od klientów, a także kontrolowanie i odpowiadanie na nie, działania z zakresu CSR, kontakt z blogerami, mediami lokalnymi oraz zagranicznymi, zarządzanie kanałami social media oraz stronami www, opracowanie raportów, ujednolicenie wizerunku firmy (CI) i współpraca z instytucjami lokalnymi (takimi jak teatry, filharmonie, agencje reklamy i PR).
Nowy kierownik działu marketingu jest związany z branżą od roku. Ukończył finanse i rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz PR i reklamę na Uniwersytecie Pedagogicznym. Specjalizuje się w marketingu hotelowym i restauracyjnym.
(bm)
Zdjęcie główne: fot. Jan Olaf Frassl