Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Neuronica z agencją Quality Public Relations. współpraca między neuronicą – najnowszą marką firmy basel olten pharm – a quality pr rozpoczęła się w sierpniu 2017 roku. jest to kolejny kontrakt producenta kosmetyków z agencją, która prowadzi także działania dla należących do koncernu evree oraz mincer pharma. strony nie zdradzają, jak długo będzie obowiązywać umowa. głównym zadaniem quality public reations jest zadbanie o launch wchodzącej na rynek marki w mediach. dodatkowo, w zakres obowiązków pr-owców wchodzą opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej neuroniki, a także zakup reklam oraz działania digital i niestandardowe. za projekt odpowiadają project manager marta achtabowska oraz ceo agencji, beata okrój-rozbiewska. (bm).
Współpraca między Neuronicą – najnowszą marką firmy Basel Olten Pharm – a Quality PR rozpoczęła się w sierpniu 2017 roku. Jest to kolejny kontrakt producenta kosmetyków z agencją, która prowadzi także działania dla należących do koncernu Evree oraz Mincer Pharma. Strony nie zdradzają, jak długo będzie obowiązywać umowa.
Głównym zadaniem Quality Public Reations jest zadbanie o launch wchodzącej na rynek marki w mediach. Dodatkowo, w zakres obowiązków PR-owców wchodzą opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej Neuroniki, a także zakup reklam oraz działania digital i niestandardowe.
Za projekt odpowiadają Project Manager Marta Achtabowska oraz CEO agencji, Beata Okrój-Rozbiewska.
(bm)