Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ewa Kryj dyrektorem ds. PR-u i relacji inwestorskich Asseco Poland. ewa kryj , dotychczasowy rzecznik prasowy oraz pr manager spółki asseco poland, w styczniu 2018 roku objęła stanowisko dyrektor działu public relations i relacji inwestorskich. nadal będzie także pełnić funkcję rzecznika prasowego asseco poland. z firmą tą związana jest od 2014 roku. na wspomnianym stanowisku dyrektorskim pracowała w latach 2008-2014 katarzyna drewnowska. od tego czasu aż do stycznia 2018 roku w asseco poland był wakat. kryj w branży jest od 2008 roku. pracowała wcześniej w kilku agencjach pr (itbc communication, on board pr, kostrzewa pr), firmie employerbrandingowej (universum communication) oraz sieci drogerie polskie. swoimi działaniami wspierała komunikacyjnie firmy z sektorów nowych technologii, energetyki i przemysłu, healthcare oraz retail. ukończyła europeistykę oraz public relations i marketing medialny na uniwersytecie warszawskim. jest również absolwentką studiów podyplomowych z marketingu i strategii marketingowych w szkole głównej handlowej. asseco poland korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (mp).
Ewa Kryj, dotychczasowy rzecznik prasowy oraz PR Manager spółki Asseco Poland, w styczniu 2018 roku objęła stanowisko dyrektor działu public relations i relacji inwestorskich. Nadal będzie także pełnić funkcję rzecznika prasowego Asseco Poland. Z firmą tą związana jest od 2014 roku.
Na wspomnianym stanowisku dyrektorskim pracowała w latach 2008-2014 Katarzyna Drewnowska. Od tego czasu aż do stycznia 2018 roku w Asseco Poland był wakat.
Kryj w branży jest od 2008 roku. Pracowała wcześniej w kilku agencjach PR (ITBC Communication, On Board PR, Kostrzewa PR), firmie employerbrandingowej (Universum Communication) oraz sieci Drogerie Polskie. Swoimi działaniami wspierała komunikacyjnie firmy z sektorów nowych technologii, energetyki i przemysłu, healthcare oraz retail.
Ukończyła europeistykę oraz public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentką studiów podyplomowych z marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej.
Asseco Poland korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)