Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Krzysztof Ratnicyn: z endorfina events do GoldenSubmarine. pr managerem agencji marketingu interaktywnego goldensubmarine został 1 marca 2018 roku krzysztof ratnicyn. będzie odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii public relations, wizerunek goldensubmarine oraz relacje z mediami. zastąpił na tym stanowisku alicję niewęgłowską, która rozstała się z firmą z końcem stycznia 2018 roku. ratnicyn poprzednio pracował w agencji endorfina events. jako pr manager przez kilka miesięcy odpowiadał m.in. za komunikację zewnętrzną. wcześniej obejmował to samo stanowisko w young & rubicam brands, gdzie zajmował się komunikacją wewnętrzną. współpracował ponadto z polską organizacją turystyczną przy kilkumiesięcznej kampanii promującej polskę i koordynował rebranding polskiego banku przedsiębiorczości. nowy pr manager goldensubmarine był też publicystą w magazynach „brief”, „marketing & more”, redaktorem w „harvard business review polska” i zastępcą redaktora naczelnego pisma „thinktank”. napisał książkę „jak nowe technologie zmieniają biznes”. goldensubmarine korzysta z danych instytutu monitorowania mediów. (mp).
PR Managerem agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine został 1 marca 2018 roku Krzysztof Ratnicyn. Będzie odpowiedzialny za współtworzenie i realizację strategii public relations, wizerunek GoldenSubmarine oraz relacje z mediami. Zastąpił na tym stanowisku Alicję Niewęgłowską, która rozstała się z firmą z końcem stycznia 2018 roku.
Ratnicyn poprzednio pracował w agencji endorfina events. Jako PR Manager przez kilka miesięcy odpowiadał m.in. za komunikację zewnętrzną. Wcześniej obejmował to samo stanowisko w Young & Rubicam Brands, gdzie zajmował się komunikacją wewnętrzną. Współpracował ponadto z Polską Organizacją Turystyczną przy kilkumiesięcznej kampanii promującej Polskę i koordynował rebranding Polskiego Banku Przedsiębiorczości.
Nowy PR Manager GoldenSubmarine był też publicystą w magazynach „Brief”, „Marketing & More”, redaktorem w „Harvard Business Review Polska” i zastępcą redaktora naczelnego pisma „Thinktank”. Napisał książkę „Jak nowe technologie zmieniają biznes”.
GoldenSubmarine korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)