Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
ROOTS ponownie z obsługą PR-ową marek Królewskie, Specjal i Warka. roots wygrało trwające od grudnia 2017 roku przetargi organizowane przez grupę żywiec na obsługę pr-ową trzech marek z portfolio firmy. od połowy lutego 2018 roku agencja realizuje działania dla piw królewskie i królewskie niefiltrowane, a od marca 2018 roku również dla marek specjal i warka. do zadań roots należą media relations, realizacja akcji specjalnych oraz współpraca z influencerami. za działania dla marki królewskie odpowiada agnieszka sałkowska, senior account manager, brandem specjal zajmuje się dominika mazur, junior account executive, a piwem warka – karolina ostrowska, client service director. nadzór nad wszystkimi działaniami sprawuje natomiast anna godzisz, managing partner. poprzednio marki królewskie, specjal i warka również były obsługiwane przez agencję roots. strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy. roots i grupa żywiec korzystają z danych instytutu monitorowania mediów. (pp).
ROOTS wygrało trwające od grudnia 2017 roku przetargi organizowane przez Grupę Żywiec na obsługę PR-ową trzech marek z portfolio firmy. Od połowy lutego 2018 roku agencja realizuje działania dla piw Królewskie i Królewskie Niefiltrowane, a od marca 2018 roku również dla marek Specjal i Warka.
Do zadań ROOTS należą media relations, realizacja akcji specjalnych oraz współpraca z influencerami. Za działania dla marki Królewskie odpowiada Agnieszka Sałkowska, Senior Account Manager, brandem Specjal zajmuje się Dominika Mazur, Junior Account Executive, a piwem Warka – Karolina Ostrowska, Client Service Director. Nadzór nad wszystkimi działaniami sprawuje natomiast Anna Godzisz, Managing Partner.
Poprzednio marki Królewskie, Specjal i Warka również były obsługiwane przez agencję ROOTS.
Strony nie informują o pozostałych szczegółach współpracy.
ROOTS i Grupa Żywiec korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)