Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
La Roche-Posay i Vichy powierzają obsługę PR agencji 2koma7. od 1 czerwca 2018 roku 2koma7 zajmuje się pełną obsługą pr-ową marek la roche-posay i vichy. do zadań agencji należą: planowanie i realizacja działań komunikacyjnych marek, relacje z mediami oraz współpraca z influencerami. 2koma7 współpracowała dotychczas z markami la roche-posay i vichy w zakresie tworzenia oraz realizacji wysyłek kreatywnych, a także organizacji konferencji prasowych i warsztatów dla influencerów, zaś w wyniku przetargu poszerzyła współpracę o obsługę pr-ową. za projekt po stronie agencji odpowiada anna opończewska. umowę podpisano na pół roku z możliwością przedłużenia. wcześniej za działania pr marki vichy odpowiadała agencja lovebrands relations, pr marki la roche-posay był natomiast prowadzony wewnętrznie. (jg).
Od 1 czerwca 2018 roku 2koma7 zajmuje się pełną obsługą PR-ową marek La Roche-Posay i Vichy. Do zadań agencji należą: planowanie i realizacja działań komunikacyjnych marek, relacje z mediami oraz współpraca z influencerami.
2koma7 współpracowała dotychczas z markami La Roche-Posay i Vichy w zakresie tworzenia oraz realizacji wysyłek kreatywnych, a także organizacji konferencji prasowych i warsztatów dla influencerów, zaś w wyniku przetargu poszerzyła współpracę o obsługę PR-ową. Za projekt po stronie agencji odpowiada Anna Opończewska.
Umowę podpisano na pół roku z możliwością przedłużenia. Wcześniej za działania PR marki Vichy odpowiadała agencja LoveBrands Relations, PR marki La Roche-Posay był natomiast prowadzony wewnętrznie. (jg)