Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Anna Gajewicz nową dyrektor marketingu w Torf Corporation. w czerwcu 2018 roku anna gajewicz objęła stanowisko dyrektora marketingu w randze członka zarządu w torf corporation. odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania pr-owe, socialmediowe, digitalowe oraz e-commerce. kieruje pracą zespołów w pionie marketingu i pr-u i zarządza markami znajdującymi się w portfolio przedsiębiorstwa, takimi jak tołpa czy brandami private label. ściśle współpracuje z nowo wybraną agencją pr bcmfd media communications i odpowiada przede wszystkim za pr korporacyjny firmy oraz spójność przekazu dla wybranych kluczowych produktów z portfolio marki tołpa. gajewicz ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, pracując dla międzynarodowych korporacji takich jak danone, frito-lay, henkel, diageo, office depot czy reckitt benckiser. zajmowała się marketingiem, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu, a także tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek oraz produktów. jest członkiem i trenerem the john maxwell team, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się rozwojem kompetencji przywódczych. jest również akredytowanym coachem acc icf. gajewicz na stanowisku dyrektora marketingu w torf corporation zastąpiła bożenę synowiec, która zakończyła współpracę z firmą. w październiku 2018 roku torf corporation rozpoczęło również współpracę z bcmfd media communications. obejmuje ona m.in. prowadzenie całościowych działań pr, realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych, media relations, doradztwo w zakresie strategii sponsoringowej, organizację wydarzeń specjalnych oraz działania skierowane do liderów opinii. po stronie agencji działania dla firmy nadzorują monika falk i beata czerwińska, właścicielki bcmfd. za obsługę klienta odpowiadają anna gucwa (media relations) i magdalena laskowska (współpraca przy konkursach, organizacja jubileuszu). współpracę nawiązano w wyniku przetargu. stronie nie informują o pozostałych szczegółach umowy. (pp).
W czerwcu 2018 roku Anna Gajewicz objęła stanowisko dyrektora marketingu w randze członka zarządu w Torf Corporation. Odpowiada za stworzenie i realizację strategii marketingowej firmy, rozwój i wdrożenia nowych marek i produktów, komunikację marketingową, w tym działania PR-owe, socialmediowe, digitalowe oraz e-commerce. Kieruje pracą zespołów w pionie marketingu i PR-u i zarządza markami znajdującymi się w portfolio przedsiębiorstwa, takimi jak Tołpa czy brandami private label. Ściśle współpracuje z nowo wybraną agencją PR BCMFD Media Communications i odpowiada przede wszystkim za PR korporacyjny firmy oraz spójność przekazu dla wybranych kluczowych produktów z portfolio marki tołpa.
Gajewicz ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała, pracując dla międzynarodowych korporacji takich jak Danone, Frito-Lay, Henkel, Diageo, Office Depot czy Reckitt Benckiser. Zajmowała się marketingiem, komunikacją, zarządzaniem i rozwojem biznesu, a także tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek oraz produktów. Jest członkiem i trenerem The John Maxwell Team, międzynarodowej organizacji, która zajmuje się rozwojem kompetencji przywódczych. Jest również akredytowanym coachem ACC ICF.
Gajewicz na stanowisku dyrektora marketingu w Torf Corporation zastąpiła Bożenę Synowiec, która zakończyła współpracę z firmą.
W październiku 2018 roku Torf Corporation rozpoczęło również współpracę z BCMFD media communications. Obejmuje ona m.in. prowadzenie całościowych działań PR, realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych, media relations, doradztwo w zakresie strategii sponsoringowej, organizację wydarzeń specjalnych oraz działania skierowane do liderów opinii.
Po stronie agencji działania dla firmy nadzorują Monika Falk i Beata Czerwińska, właścicielki BCMFD. Za obsługę klienta odpowiadają Anna Gucwa (media relations) i Magdalena Laskowska (współpraca przy konkursach, organizacja jubileuszu).
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Stronie nie informują o pozostałych szczegółach umowy. (pp)