Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Marta Kaleta-Domaradzka starszym specjalistą ds. PR-u i marketingu w Grupie Domodi. z początkiem października 2018 roku marta kaleta-domaradzka objęła nowo utworzone stanowisko starszego specjalisty ds. pr-u i marketingu w grupie domodi i będzie odpowiadać za realizację strategii wizerunkowej dla domodi.pl w 2019 roku. do jej obowiązków należą: realizacja strategii komunikacji oraz działań marketingowych online i offline dla domodi.pl, budowanie świadomości marki wśród użytkowników, utrzymywanie kontaktów z mediami i influencerami, prowadzenie akcji promocyjnych oraz koordynowanie działań atl i btl. kaleta-domaradzka przez ostatnie dwa lata pracowała w agencji komunikacja plus, gdzie odpowiadała za bieżące doradztwo pr dla klientów oraz projekty z obszaru employer brandingu i komunikacji kryzysowej. wcześniej była związana z wrocławskimi agencjami, m.in. konceptika czy sfera group, w których zajmowała się pr-em produktowym, influencer marketingiem czy działaniami w mediach społecznościowych. (pp).
Z początkiem października 2018 roku Marta Kaleta-Domaradzka objęła nowo utworzone stanowisko starszego specjalisty ds. PR-u i marketingu w Grupie Domodi i będzie odpowiadać za realizację strategii wizerunkowej dla Domodi.pl w 2019 roku.
Do jej obowiązków należą: realizacja strategii komunikacji oraz działań marketingowych online i offline dla Domodi.pl, budowanie świadomości marki wśród użytkowników, utrzymywanie kontaktów z mediami i influencerami, prowadzenie akcji promocyjnych oraz koordynowanie działań ATL i BTL.
Kaleta-Domaradzka przez ostatnie dwa lata pracowała w agencji Komunikacja Plus, gdzie odpowiadała za bieżące doradztwo PR dla klientów oraz projekty z obszaru employer brandingu i komunikacji kryzysowej. Wcześniej była związana z wrocławskimi agencjami, m.in. Konceptika czy Sfera Group, w których zajmowała się PR-em produktowym, influencer marketingiem czy działaniami w mediach społecznościowych. (pp)