Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Havas Sports & Entertainment poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Puma na polskim rynku. od stycznia 2019 roku havas sports & entertainment odpowiada za działania komunikacyjne dla marki puma, które związane są z aktywacjami w obszarze piłki nożnej, w tym m.in. prowadzenie biura prasowego czy współpracę z influencerami. po stronie agencji za działania będzie odpowiadać zespół kierowany przez aleksandrę marciniak. dla marki puma pracować będzie też agencja mediowa havas media, która zajmie się planowaniem i zakupem mediów. współpracę nawiązano w wyniku wygranego globalnego przetargu, w którym zwyciężył havas. strony nie informują o pozostałych szczegółach umowy. (pp).
Od stycznia 2019 roku Havas Sports & Entertainment odpowiada za działania komunikacyjne dla marki Puma, które związane są z aktywacjami w obszarze piłki nożnej, w tym m.in. prowadzenie biura prasowego czy współpracę z influencerami. Po stronie agencji za działania będzie odpowiadać zespół kierowany przez Aleksandrę Marciniak.
Dla marki Puma pracować będzie też agencja mediowa Havas Media, która zajmie się planowaniem i zakupem mediów.
Współpracę nawiązano w wyniku wygranego globalnego przetargu, w którym zwyciężył Havas.
Strony nie informują o pozostałych szczegółach umowy. (pp)