Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta w gronie klientów Big Picture. w styczniu 2019 roku big picture rozpoczęło współpracę z polsko-amerykańską komisją fulbrighta, instytucją przyznającą międzynarodowe stypendia naukowe. agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację długofalowej strategii komunikacji komisji. big picture zajmie się prowadzeniem działań media relations, komunikacją wewnętrzną, public affairs oraz obsługą mediową wydarzeń specjalnych. agencja poprowadzi m.in. działania związane z obchodzonym w tym roku 60-leciem istnienia programu fulbrighta w polsce. obchody 60-lecia rozpoczną się od konferencji tedxfulbrightwarsaw, która odbędzie się 29 stycznia w centrum nauki kopernik. po stronie big picture działania dla tego klienta poprowadzą rafał olak, senior pr consultant, oraz joanna kulig, pr consultant. współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony. polsko-amerykańska komisja fulbrighta nie korzystała w ostatnim czasie z usług agencji pr. (mb).
W styczniu 2019 roku Big Picture rozpoczęło współpracę z Polsko-Amerykańską Komisją Fulbrighta, instytucją przyznającą międzynarodowe stypendia naukowe.
Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację długofalowej strategii komunikacji Komisji. Big Picture zajmie się prowadzeniem działań media relations, komunikacją wewnętrzną, public affairs oraz obsługą mediową wydarzeń specjalnych.
Agencja poprowadzi m.in. działania związane z obchodzonym w tym roku 60-leciem istnienia Programu Fulbrighta w Polsce. Obchody 60-lecia rozpoczną się od konferencji TEDxFulbrightWarsaw, która odbędzie się 29 stycznia w Centrum Nauki Kopernik.
Po stronie Big Picture działania dla tego klienta poprowadzą Rafał Olak, Senior PR Consultant, oraz Joanna Kulig, PR Consultant. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji, a umowę zawarto na czas nieokreślony.
Polsko-Amerykańska Komisja Fulbrighta nie korzystała w ostatnim czasie z usług agencji PR. (mb)