Producent opakowań i tektury falistej BART rozszerzył współpracę z Big Picture. Agencja odpowiada za wsparcie firmy w komunikacji korporacyjnej, produktowej i CSR.
Do zwiększenia zakresu kontraktu doszło w styczniu 2025 roku, informacje ujawniono jednak dopiero w czerwcu, po zakomunikowaniu nowej inwestycji firmy. Od początku roku Big Picture opracowuje i wprowadza strategię komunikacji zewnętrznej BART w obszarze public relations. Wcześniej agencja odpowiadała za strategiczne doradztwo komunikacyjne dla zarządu firmy.
Teraz do jej zadań należy prowadzenie biura prasowego i obsługa stałych relacji z mediami, a także działania komunikacyjne związane z launchem nowej usługi BART, pozycjonowanie ekspertów firmy oraz wsparcie w bieżących projektach contentmarketingowych. Big Picture odpowiada ponadto za komunikacyjną część wdrożenia strategii działań ESG producenta.
Po stronie agencji za strategiczne doradztwo komunikacyjne odpowiada Hanna Waśko, CEO. Zespołem wyznaczonym do codziennej obsługi klienta zarządza Katarzyna Wójtowicz, Corporate Director, a bieżące działania prowadzą Dagmara Słomkowska, Senior PR Consultant oraz Maciej Nowicki, Junior PR Consultant.
Strony nie podają więcej szczegółów. (mb)