Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Konkret PR dla Fundacji Cukierkowo. w marcu 2019 roku konkret pr nawiązało współpracę z fundacją cukierkowo, organizacją działającą na rzecz dzieci i młodzieży z cukrzycą. w ramach podpisanej umowy agencja odpowiada za wsparcie kluczowych projektów fundacji, w tym powstającego w warszawie niepublicznego przedszkola integracyjnego cukierkowo. do zadań konkret pr należą także relacje z mediami, planowanie i realizacja wydarzeń specjalnych oraz kontakty z podmiotami współpracującymi z fundacją. działania agencji mają na celu m.in. edukację na temat cukrzycy typu 1, odpowiedniej diagnostyki, profilaktyki i opieki nad diabetykami, szczególnie dziećmi w wieku przedszkolnym. po stronie konkret pr za projekt odpowiadają barbara wyszyńska, pr & development manager, oraz honorata szandecka, pr account executive w dziale healthcare & education. do nawiązania współpracy doszło w wyniku rekomendacji, a umowę podpisano na pół roku z możliwością przedłużenia. fundacja cukierkowo nie korzystała wcześniej z usług agencji pr. (bm).
W marcu 2019 roku Konkret PR nawiązało współpracę z Fundacją Cukierkowo, organizacją działającą na rzecz dzieci i młodzieży z cukrzycą. W ramach podpisanej umowy agencja odpowiada za wsparcie kluczowych projektów fundacji, w tym powstającego w Warszawie Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego Cukierkowo. Do zadań Konkret PR należą także relacje z mediami, planowanie i realizacja wydarzeń specjalnych oraz kontakty z podmiotami współpracującymi z fundacją. Działania agencji mają na celu m.in. edukację na temat cukrzycy typu 1, odpowiedniej diagnostyki, profilaktyki i opieki nad diabetykami, szczególnie dziećmi w wieku przedszkolnym.
Po stronie Konkret PR za projekt odpowiadają Barbara Wyszyńska, PR & Development Manager, oraz Honorata Szandecka, PR Account Executive w dziale healthcare & education.
Do nawiązania współpracy doszło w wyniku rekomendacji, a umowę podpisano na pół roku z możliwością przedłużenia. Fundacja Cukierkowo nie korzystała wcześniej z usług agencji PR. (bm)