Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
BMW Group Polska z nową agencją. bmw group polska powierzyło doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej agencji grayling poland. współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia 2019 roku. agencja odpowiada za komunikację korporacyjną i lifestylową dotyczącą modeli marek bmw i mini należących do bmw group poland. zajmuje się także realizacją działań csr oraz wsparciem firmy w sytuacjach kryzysowych. do zadań grayling poland należy też opracowanie koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacja współpracy marek z influencerami. agencji powierzono również doradztwo w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności. z ramienia agencji działania dla bmw group polska nadzoruje bartosz sroka, account director. grayling wybrano w przetargu spośród sześciu agencji. strony nie podają, na ile zawarto umowę. wcześniej obsługą firmy zajmował się havas pr warsaw. (mb).
BMW Group Polska powierzyło doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej agencji Grayling Poland. Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia 2019 roku.
Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną i lifestylową dotyczącą modeli marek BMW i MINI należących do BMW Group Poland. Zajmuje się także realizacją działań CSR oraz wsparciem firmy w sytuacjach kryzysowych. Do zadań Grayling Poland należy też opracowanie koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacja współpracy marek z influencerami. Agencji powierzono również doradztwo w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności.
Z ramienia agencji działania dla BMW Group Polska nadzoruje Bartosz Sroka, Account Director.
Grayling wybrano w przetargu spośród sześciu agencji. Strony nie podają, na ile zawarto umowę. Wcześniej obsługą firmy zajmował się Havas PR Warsaw. (mb)